اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۶۸۷۳

بازیکنان فکر کنند پول‌شان را به من قرض داده‌اند

بازیکنان فکر کنند پول‌شان را به من قرض داده‌اند
مدیرعامل جدید باشگاه سارویه گفت: بازیکنان برای رسیدن به موفقیت نباید دغدغه مسائل خارج از زمین مسابقه را داشته باشند.
۱۳:۴۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمود گودرزی در گفت‌وگویی، درمورد آخرین شرایط تیم والیبال سارویه در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: پیش از بازی سارویه با سایپا به اعضای تیم قول‌هایی داده بودم که خوشبختانه به توانستم به آنها عمل کنم. من مدت زیادی نیست که کار را در این باشگاه در دست گرفته‌ام و قول می‌دهم خیلی زود شرایط خوب شود.

وی ادامه داد: با بازیکنان و اعضای کادر فنی صحبت‌ کرده‌ و به آنها گفته‌ام که اصلا به مسائل مالی فکر نکنند و تمام تمرکزشان روی تمرینات و مسابقات باشد. من خودم از اهالی ساری نیستم و به عنوان یک آذری برای کمک به تیم خوب سارویه دست به کار شده‌ام. به بازیکنان گفته‌ام که فکر کنند پول‌شان در جیب من است و فقط برای تقسیم‌بندی این پول‌ها کمی نیاز به زمان دارم. 

مدیرعامل جدید باشگاه سارویه عنوان کرد: با بهزاد محمودی به عنوان سرمربی تیم هم صحبت‌ کرده‌ام و این احتمال وجود دارد به برخی از بازیکنان که واقعاً با تمام وجود می‌جنگند بیشتر از قراردادشان هم پرداخت کنیم. بدون شک فعلاً تمرکز ما رسیدن به جمع 8 تیم پایانی است که اگر بتوانیم از بحران خارج شویم و به این هدف خود برسیم به صورت ویژه به تیم کمک می‌کنم. 

گودرزی افزود: بازیکنان نباید دغدغه مسائل خارج از زمین را داشته باشند، چراکه این شرایط روی روحیه آنها و حتی روند کاری‌شان تاثیر می‌گذارد. من آمده‌ام تا خیال بازیکنان را از این بابت راحت کنم. به آنها گفته‌ام که فکر کنند مبلغی به من قرض داده‌اند و من خیلی زود پول‌شان را به آنها برمی‌گردانم. همه باید متحد و همدل شویم تا از این شرایط خارج شویم، چراکه من اعتقاد دارم تیم کنونی سارویه پتانسیل بالایی دارد که باید از آن استفاده کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین